企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Sunday, May 07, 2006

終於退色了

兩條腿共30多處被"塞"咬既地方
終於好轉了
多謝婆婆
剛才打比婆婆談及效用時
似乎她會給我買多幾瓶藥膏

同事對我被"塞"勁咬眾說紛紜
「你熱血」「間房太多野」「好多紙」「唔關事,係地毯!」
但我確信與個多星期冷氣機壞了有關
那天, 頂頭:「你隻腳見點?」(又幾關心我喎....)
未及講到情況,「你執下間房佢啦...」(喂!咁多活動又多堂梗多野啦仲有係冷氣壞咋喎成廿幾三十度又落雨唔好講到係我造成喎阿媽阿妹仲驚我有事話陪我去睇醫生呀..)
當然,膽小的我只在心中暗X,加上當時係大圍飯局我只係路過被佢問
「....不過好彩星期六就整冷氣了....」只有作暗地反駁

及知道媽媽妹妹多錫我~

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

好返就好喇!!! 好在冇事!!

姐姐要小心d, 叫你前面個同事幫你執野啦^^

3:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

我當然愛你啦~~
>3<

3:38 PM  

Post a Comment

<< Home