企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Saturday, August 18, 2007

青春呀

昨晚和中學同學聚會,大家都認同27歲以後,年老得特別快。
前陣子翻看兩年前旅行的照片,是因為日本風景靚?FM2影的?
點解特別青春既呢...!!!???
算吧啦,真的老了一點點!

然後,聚會時就不免懷緬過去,
小時候大時候,總之工作前結識的,總是有一份特別的情感
因為那時大家都是癲的,真的不知道何來有咁多時間
每日放學後,就同埋鄰校的三五到博康乙明公園hair足幾個鐘
然後回家又煲三小時電話
燃燒!
偶爾在電視機見到青春小艾去波場"目及"仔兼陪朋友,
幸好當年都有去曾大屋

未來不能掌握,我也明白,人總會傾向喜歡/懷念以往的
因為那些不會改變,屬於你的,也有自己情感的。
嗯...不過,懷念其實也是很甜美的啊!!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

妳唔講曾大屋我都唔醒起。忽然好似時光倒流幾十年甘。起雞皮。真係。個陣一個二個都是癲的。

...忽然記起有晚同妳傾電話﹐我就要"lay"埋被竇細細聲﹐妳屋企就好似遊樂場甘既聲﹐wee wa 鬼叫。我記得個陣一路講一路笑妳﹐妳又笑到喊....

芝芝﹐我地有時間要見下面呀。Wing lee排點呀﹖

6:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

我地實有時間格,
不過隔左個半球
咋MA..!!
定係你又偷偷返左黎呀!!??

阿wing,上星期中同食飯見過佢呀
佢同我一樣,肥左哦!!

11:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

未偷偷地返黎... hahahaha... 不過可能就快。而家想睇下10/11月有無可能羅到假。:) 到時可以同妳去曾大屋又或者"博lok"亭到敘舊。hahahhahaha...

10:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

嘩哈哈!!!
博lok亭!!
我斟定酒等你!!!

12:21 PM  

Post a Comment

<< Home