企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Sunday, December 10, 2006

今晚,真的流了一公斤眼淚

你總喜歡看我哭着的樣子
遠遠地偷望著
然後靜靜把紙盒推到我跟前
那時
我才察覺被你看見了
你古惑的眼神又在取笑我

剛才看「一公斤眼淚」
原來你還未上機
「如果你在,你又會推那個紙盒,那多好呢..」
「不要忘記,你每次都把紙盒擲回過來...」
哈哈... 係..係.. 鬼叫你取笑我..

3 Comments:

Blogger ching said...

咩事咁大獲呢? 要爸爸做囡囡輔導, 妳冇野嘛? 流咁多眼淚要飲番多d水補番架。 保重。

3:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

只是第一晚的不適應
他去了澳洲出席妹妹的畢業禮
其實很小的事
只是我沒用吧
因為我怕黑又怕鬼

9:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

咁佢幾時番呀?

我細個時都好怕鬼架,訓覺一定要成個身都要係被裡面, 焗到出哂汗都唔會敢抽隻腳出來, 因為驚被鬼拉我對脚。依家就唔驚, 因為人其實仲恐怖。

不如你諗下, 其實鬼見到你可能仲驚呢,咁就使怕啦。

8:06 AM  

Post a Comment

<< Home