企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Sunday, October 29, 2006

哈.佬.喂


Happy Halloween!!!
這是星期六上課時, 我答啱了問題
老師送給我的, 哈哈!!!
好開心呀, 老師送野比我又讚我
我以前細個很怕羞, 唔會舉手答問題的
所以老師好少會讚我答得好
Yeah!! Halloween!!!
送了一粒給爸爸, 一粒給媽媽, 二妹、細妹、細佬仔、小新
剩下的, 就送給今晚接受我訪問的白同學啦!!!
哈佬喂~
全城盡慶哈.佬.喂!!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

o力 女 喎 !

8:41 PM  

Post a Comment

<< Home