企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Saturday, September 09, 2006

哈哈~

講起英文名, 不禁想起當年沙角的笑料, 好不容易從歷史依貓中尋回, 睇番仍然大笑~~~
(還有兩則講我做性教育的笑料, 遲些再貼!!!)
*****************************************************************************
學校有趣事件一記

(1)

有位二年級同學仔,叫高錕

有天他在教員室門外徘徊,

我上前問他,原來他找英文老師

我問:「高錕,你叫咩英文名呀?」

「你講真定假o個個?」

心想:「咩有真同假嫁咩....」

「嗯..假啦」

「Leo」

「咁真o個個呢?」

「Kao Kwan!!」

「哦....」

(2)

高錕仔,他常常"斬"眼的

我問他:「高錕呀,你知唔知你成日斬眼嫁?」

「知呀!」

「咁媽咪知唔知呀?」

「知呀!」

「咁你睇野清唔清楚嫁?」

「清楚。」

「嗯,睇近野清楚嗎?」

「清楚。」

「睇遠野呢?」

「我睇遠野要用望遠鏡喎!」

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

哈哈哈, 真係笑死我喇!!!

小朋友的確好可愛, 好率直!!

12:33 PM  
Blogger yeungTing said...

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈...
好爆笑啊.....
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈...
停唔到啊....
哈哈哈哈哈哈哈哈哈...
點算啊....
仲有“William有幾多個英文字母呀﹖..”
真係好好笑...

9:22 AM  
Blogger 天生 said...

超低能~~
我話你呀羊停
停呀!!

11:01 AM  

Post a Comment

<< Home