企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Friday, September 08, 2006

William的困擾

前天, 小息期間到一仔課室坐下
不久一位有二仔高度男孩拿著一本英文簿行過來
一見他已經含住兩泡眼淚
「嗚嗚...... 我唔記得左我英文名點寫呀...... 嗚嗚嗚.......」(>o< , 咁得意既....咁就喊....?!)
一大滴, 索晒氣
「......... (lee lee lur lur) 我漏左個xxxx..... (又lee lur)係屋企..... 老師話要寫英文名, 我唔記得左呀....嗚嗚嗚......」
「而家老師幫下你啦, 你唔使咁緊張噢....」
「.........我叫William, 我唔識寫噢......」
說罷我寫了在黑板
可能他太亂了, 又問「嗚嗚.....有幾多個英文字母呀.....」
「你數下...」「1...2...3...4...5...6....7....」
跟住索回眼淚走回位, 努力又望又抄~
一個英文名已經令他感到解決不來嗎...?! 還是每次都用這個方法去叫人幫助呢....?
唔知好嬲定好笑

0 Comments:

Post a Comment

<< Home