企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Saturday, September 02, 2006

兩個職業


鮮有地四點三離校, 直奔到比比同事家
很久沒有和人一對一坐下來傾那麼久的計, 就像回到中學時代
放學後, 在公園仔圍著傾傾傾, 傾自己傾人地傾心事
交流心得, 交換秘密, 原來大家還是年紀小~~

知道有不少同行也有失眠
真係慘, 有些是星期天的, 有的是一星期幾次, 有的更要吃安眠藥
似乎我也不是太嚴重, 但覺得大家好慘, 失眠是世上十大最辛苦的事哦

而我, 大概也是一些不知名的壓力吧
昨天見到我的可愛學生, 精神晒!!!
「李姑娘~~」「我有兩個職業呀...(咩職業呀....??!!!.....) 我做了組長同搬簿生呀!!! (哦...哈哈!!! 咁勁呀, 有兩個職業/責呀!!! 要加油哦!!)」
「李姑娘呀, 你平時係邊嫁, 成日都見唔到你既!!」「哦..你係咪掛住我呀?」(拿, 大家一定覺得呢個老師咁問好xx, 但係小朋友真係真心答的, 有就答「係」, 無就是「er....幾啦」, 好似你問你身邊o個個一樣)
今次答案是「係呀~~」哈哈哈!!!!!
如果一天, 我要離開學校, 我想會抱著他/她們哭哦

謝謝在我生命中出現的每一個你, 你們的笑容和彈跳,
那怕是喇沙男子監獄時的死靚仔
沙角時代時的超齡兒童
還是現在的你們
都令我的生活更有意思

0 Comments:

Post a Comment

<< Home