企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Friday, August 08, 2008

受唔起

好恐怖!
每次從電視畫面或報導中說北京奧運如何的盛大宏偉,如何全民鼓動,那天在香港傳火種那種強大既身份同化壓迫感,真係頂住,憋住,同想嘔,想關電視!
經過呢劑咁強勁同唔知唔覺既中共強勁思想洗禮後,暖水浸青蛙的效果就更勁了。
咩「我們就是奧運」,我幾時有攪奧運,我攪輔導嫁喎,運動會就運動會吧,沒有政治性效果就假啦,如果無呀,就唔會要咁多保安,驚死有人襲擊啦,又唔會咁多大粒人,怕得罪中共,跟住黎晒啦。
主體是宣示國力權力,不是個純粹的運動會吧。然後順道來個身份認同大計劃,統戰吧。
最恐怖的,就是這種不知不覺,大家都覺得是支持運動...但係感到好興奮,好光榮,好...
跟住有一日,「我們」會跟著說「係啦,其實動亂係要制止的,唔係邊有而家咁繁榮呀」
唔知點講,總之感覺不良好。
今晚真辛苦...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home