企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Tuesday, August 05, 2008

說摯友




(借來的相,謝謝琪琪)
分享會後,我的暑假來臨了!
先是...一連herr足三日在家,上網打掃煮飯洗衫整結婚少少野同埋,睇電視,上年暑假睇左「14歲媽媽」,今個暑假又重播,咁...梗係又再追,睇極都咁有feeeeeeel.....

herr到星期六,終於展開一連8天既出動!!
首先,在毫無準備下,連同另一名瘋女,去左一號瘋女既新屋,是晚還有大家既另一半,真係琪琪話齋「家好月圓慶入伙」啦,是晚碰上電視做緊「港男」,大家酒上腦後就大玩擺pose snatshot,型到呢....(係騎呢到呢...)

每個階段都有那個階段既摯友,她倆就是我在這學校的好姊妹。

如vivi姐所言,我仨性格的確有異,hyper/躁狂/自閉,唔係,係一個靚女雅典娜,一個型女sex & the city,而我...就係活潑小女孩一名(你睇我地幾有年歲既鴻溝),但就因為這樣的牛河dull亂,就產生出一種特別既鑊氣,令人流連忘返,痴痴呆呆,總之就好好笑,好開心,發癲。

我的朋友不多,但很喜歡和朋友傾計。中學時期,就是因為這,我決心要做對人,如社工呀,既工作,因為我覺得人與人之間真誠既相處,係好touching的。

我很感激在我生命中和我一起渡過不同階段的朋友,如中學時的4金花,那時一起讀書考會考,last day在學校狂影造型照,如當年的鐵達尼號、停車場扮死造型,每次睇番都笑死,實在太青春!然後,是大學時期,其實在港大時,不太專心讀書,所以在social的真正好朋友只有line2,我和她又是性格X異,但又可以大笑和交心的,數數已經識了10年,有時很久很久都沒有見面/聯絡,但有事找對方,大家也會在對方身邊的。港大時,最多時間,就係拿去攪事,year 1攪「常綠林」,那班庄友又係唔見,但我會很有感覺的,因為就是一起攪野度野爭新生開沒完沒了的會議,入面有如外國番的滿口英文,有做wwf,有個PR,有個marketing,有政府的,有做婚紗事業(就是幫襯她),但聚會時,感覺就停留在那年的year1。做學生會/學聯時,幾乎停了學業,(其實真的延遲了半學期畢業),但學習及經驗到的,就最多了。學生會中太多人事及政治,連自己庄都不能太交心,最愛的就是林正。那天在法院外,幸好她走過來擁著我,才令我可以及時放聲大哭,所以每次抱著妳,都有點觸動的。另外最記得就是和她一起通頂做「六四特刊」,那時的她,就如常綠林的EV,常說「得啦」「趕到既」,咩都話得的,可能是我份人過慮及緊張,當然也是不太懂執生及變通的缺點,所以和我part的人就表現得要放鬆一點,但又因為咁,我同佢地又會很好,很friend的。林正你近來好嗎。還有在學聯認識到的一大班人,那些時光是獨特的,因為他/她們就是一起經歷上街被拉反抗砌野既一班。一輪燃燒過後,便工作了。工作,我常覺得,是難找到交心人的,幸運地,找到了兩名瘋女,令我工作時也不感到孤獨,工作時也開心多了,記得那天琪琪捉著我手說「你呀, 有咩記得要出聲呀,唔好自己屈住係下邊...」還有vivi那天在教員室,見我眼有淚光,便推開所有野,說「今晚來我家飲吧」,動感死啦。其實還有一位,她是羊婷,我想,認識她已有...中三到而家,15年吧,其實見到面既時間,應該...共不多於1個月吧,她在加拿大,但又係啦,唔知點解的,擁著她就有想哭的感覺,你話死未。

這些朋友,就是會請來晚宴的摯友。雖然大家是不同的,和我的深刻程度亦有不同,但,很感激,在我生命中出現的你們,令我的生命加多了一點,又一點,多一點,這已經很滿足了。

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

嘩~一個見閉+資優的athena都能夠成為你好朋友...三生有幸啦~!^^

6:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

下年應該會係你同我講:你呀~有咩事就落黎搵我呀,唔好自己係上面屈埋屈埋呀~

6:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

好一個型女...sex and the city 呀.......
我都認同,不同階段有不同感覺的深交好友....而現在所擁有的是我最滿足的...哈哈

1:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

"我仨性格的確有異,hyper/躁狂/自閉,唔係,係一個靚女雅典娜,一個型女sex & the city,而我...就係活潑小女孩一名(你睇我地幾有年歲既鴻溝)"
...我覺得望落去差唔多啦.....完全分唔出邊個後生d啦

1:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

拿!大家可以睇到兩個瘋女既表現,
真係如我所言的!!
哈哈~~~

2:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

哇。15年喇? 下次翻黎又再大力攬下!大家攬住抱頭痛哭!!!!

5:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

羊婷仔,你究竟幾時send d結婚相過黎,
有無link呀!!!

2:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

話時話﹐芝仔妳好似仲未係咁椅讚下d相wor。 哈哈哈哈哈哈。快D讚下啦﹐我心靈好脆弱架咋。

5:30 AM  

Post a Comment

<< Home