企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Monday, June 16, 2008

我的第一次

快到三張之年,是第一次去比人攪--腳指,因為識了兩位靚太,那些放左學即走去電個水撥眼睫毛的少婦,帶了我去見識見識,但我一心以為比人修甲(腳)係好似腳底按摩的,會浸一番,然後搓老泥(有無咁誇...!!)(我以為),然後用鏟將積左廿幾年既死皮一次起清,將崎嶇不平既五指山(腳)還原成雪山,但....原來係無d咁徹底既服務,連一些皮也不見得被批下了(激氣!),個小姐仲話「你好似好失望咁喎」,我話「係呀」佢都唔醒水,幫我批番d,咁都抵d ma,最後,就幫我剪腳甲,修修,上油...完成後,我側邊o個個當然覺得ok,因為佢想我扮女人好耐了...仲叫我攪埋d手指...但我就最怕了,手指弄了好像不能工作似的...那就真的要過貴婦的生活了

然後,就是開女人針啦!!其實近日經常同佢兩隻野一齊,真係令生活徒添了不少歡笑,男同事K經常問我係咪平時工作好大壓力,(因為佢見我好似癲左咁狂笑),其實,我平時好斯文大方的,只是遇上兩個傻既,攪到痴痴呆呆坐埋一枱,哈哈哈,不過近月是很開心的,個人愈來愈嘈...哈哈!!得閒可以咁樣大笑癲下,真係好爽噢~~

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

咩痴痴呆呆..係您先令我第一次飲荼飲得咁尷尬....仲話人....
帶您見識闊太生活,仲唔多謝我..仲話我整水潑...太過份

10:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

你鬧人都唔駛anonymous嫁
貓師奶
水潑唔知整成點呢...哈

8:57 AM  

Post a Comment

<< Home