企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Saturday, May 03, 2008

你們好嗎

好耐無寫啦,何解呢?除左係復課後爆忙外,其實係企嶺下既電腦唔知點解去唔到自己既網誌(好奇怪)(?!!)想另尋一處,不過,因為懶啦,煩啦,又諗,唔..好似遺棄了這裡的點點滴滴咁,所以無啦(好乎合我一貫懶理既style)

近況呢,不錯啊,真的從谷底走出來,心情輕鬆了,然後有力去處理工作上爆不完既case,然後感到自己應付得了,同學仔反應好了,同佢地說說笑笑,又開心d啦,仲有,星期五同好耐唔見既港大同學食飯,好耐無見既line2,同我一齊發現原來我們二都keep得ok喎,相對其他唔知點解「slide」左既同學仔,真係忍唔住在月台上哈哈大笑。那刻真係自娛得好暢快。

仲有呢,那兩位好同事,見佢仲多過見阿妹,那天,比比同事臨走時,見佢慢走了兩步後停一停,也覺得有點古怪,然後她捉實我既肥美手臂,說「你呀,有咩事要搵我地兩個,唔好一個人係下底(大家唔好驚,因為我office係地下而教員室係7樓)...」嘩,梘棟死啦~~~好耐無試過有人這樣對自己說,這樣捉住自己,那一刻,覺得世界著左光啦,全世界最靚係你啦,哈哈

希望,明天會更好吧。

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

無錯!無論點都好,都要KEEP住靚,唔可以做
"slide"兵團!!

5:15 PM  

Post a Comment

<< Home