企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Wednesday, March 19, 2008

的士佬穿梭TVB劇集20年


好好笑
所以話呢,只要是堅持,總有天,會得到肯定啊!!

2 Comments:

Blogger ching said...

芝仔, 剛在facebook 上看到你畢業的相, 不自覺地開心埋一份,又感到有點掛住你, 於是上來睇睇。細讀你的post, 知道你好似早排有些不開心。不過經女人針一洗(如果我係度, 我都想針埋一份), 見你好似開心番, 咁我都安樂一d~

我不敢說「感到自己失去靈魂」係一件好普遍的事, 不過我都間唔中有同感, 尤其係長時間都好忙好忙, 但係唔知為乜, 而且又唔係忙自己真正想忙的事之時。

無論如何, 身邊有很多人都很錫你,你也是很多人心中正力量的來源, 有困難便一起面對!

共勉

5:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

正正,如果你o係度就好了...
可以聽你唱歌,和你喝酒傾計.....
這一年真的很難過,近日好像找到了自己和問題多一點,但依然反覆
昨晚我問媽媽「媽媽,你會不會很想自己還是小時候?」
說時我真的想哭
剛看你的post,其實我也發現,自己愈來愈「虛弱/假」,是自己,還是環境使然?
從前我為自己很坦白呀很真實很天真的性格而驕傲的,現在不知如何的說
以前無論是在學生會時代,還是其他,有辛苦時都有一些人在旁幫忙,陪伴,度過,今次就感到特別孤獨
真的很驚...

2:35 PM  

Post a Comment

<< Home