企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Saturday, January 26, 2008

Homemade Cookies


第一次自己焗曲奇
真是出乎意料的成功
當我跟著把一袋粉混進牛油與蛋
一時間「杰達達」,與我想像是流質狀完全唔對
心想「不是用半製成的cookie mix都衰呀ma...」(仲要連別人的生日禮物也押上啊)
但你看,製成品! 係咪好似呢!! 仲要好脆, 連媽咪都讚!!哈哈!!
我愈來愈有煮野既天份啦!!!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

謝謝你的homemade cookies~還有那很精緻的玻璃瓶!(簡直好似買回來的一樣啊!呵呵~~)我的弟弟也說好吃呢~

10:12 PM  
Blogger yeungTing said...

哇。。好似真係好好味道bor....

10:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

真係好味嫁!
連細妹男友都話「下次整預埋我個份」!!
嘩哈哈~

12:29 PM  

Post a Comment

<< Home