企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Tuesday, January 22, 2008

在家多好

儘管外邊風大雨大,回到家,就是避風的安全窩
忍不住和爸媽哭訴了
然而(真係食鹽多過你食米),他們是如此的鎮定
爸爸肉緊的分析,媽媽淡然的默默支持
令我喘定下來

這是挑戰我耐性的終極一戰!!!

其實近日因假期玩過龍而出現的上班厭倦症已漸漸恢復過來
今天在家長聚會中,校長在聚多人面前強烈地稱讚我(!!!)(哈哈)
再加上家長在電話中的用心讚美
確實是努力的肯定
(化做錢就發達啦!!!)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

"這是挑戰我耐性的終極一戰!!!"

有冇咁誇張呀!!!

傻瓜姐姐, 我呢度....有呀!! 哈哈!!

12:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

你話啦
有阿妹多好!!!

2:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

你真係得意啦家姐, 不過你唔好喊啦~
>3<~~~

12:00 AM  

Post a Comment

<< Home