企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Thursday, February 07, 2008

聲沙沙 迎鼠年

年三十,又失聲了。怪不得人,是自己衰啦。上星期五已經感到自己「感親」,你知馬鞍山及西貢是如何的冰冷,一連冷多天,開始流「被」水,遇上細妹又是感冒,睇了醫生,就順道借她兩次藥,吃了好了點便算。其實如果星期一請了病假可不會惡化。但那天有幾個function呢,又約了學生,很難交給其他人啊。最後捱多兩天。
第二天上了幾堂後其實已開始變聲...沉....沉....沉....
年三十早上,仍堅持不看醫生,因為仍相信吃阿妹的咳藥水係會好的...
晚上.....開始.....無聲了....
四年內第三次失聲
不敢怠慢,我知道,又是感冒菌入喉了...
十時多,去了仁安醫院。
「無聲其實好多原因既...你喉嚨發炎啦、又多野講啦...」白髮醫生如是說
我知道了..
我的喉嚨是脆弱的部位,次次d菌都殺落去!!我唔要呀,
把聲係搵食工具,仲要我把靚聲黎嫁ma... >.<

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

新年快樂呀芝記! 祝鼠年一切順利﹐心想事成﹐最重要身體健康。

好好保重﹐我知道香港呢輪好凍﹐著多件衫。

羊婷

4:25 AM  

Post a Comment

<< Home