企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Saturday, May 03, 2008

企嶺下的National Geographic

太經典了,要記下來。

話說係兩星期前既一個星期日早上7點幾,那幾天是刮緊風的,睡得正甜時突然聽到好大「拍拍聲」,拍拍...拍..拍拍...心想「嘉嘉添添(樓下的兩隻黑狗)又做咩呀..」再想「唔係喎,佢地唔係咁既聲嫁喎」,我地立即起身從睡房大窗望出去露台,嘩,見到有隻大鷹!!係度狂拍佢對翼!!跟住見到佢腳下仲有一隻,嘩!!唔通激戰交配緊?麻鷹捉雞仔?!sun記就走左出去睇下,大鷹見狀就飛走了,噢!!下面係一隻中型雀仔既屍體,原來佢食緊野,然後,再看,就係一地羽毛同幾條血路...>.<....好恐怖呀...National Geographic咩,當然!我係唔會出去嫁!!所以就派出食環署動物屍體處理組及防治組sun記奮勇抗敵,而我就負責開1比39清洗太平地...

其實再講,話說係暑假期間,我家也來了訪客老鼠先生,好記得那晚,我打開廚房門,著了關了整天的燈火,就在欄柵處,我遇見了他,他有點與別不同,不是黑黑的,像是一隻在郊外住了很久的田(老)鼠,難得的,是我見到他時,他正在一個有點深度的大煲中,吃著一筒芝士粉,他打橫了芝士粉,專注地吃,沒有注意到我的存在,然後,他終於看到我了,那一刻四目交投,真不知說什麼話好,一切好像盡在不言中,而兩秒後,他竟然繼續吃他的芝士粉,毫不放我在眼內,擅闖民居都算啦,當我無到就真係下唔到啖氣,我決定,關上門!!!(因為太驚了!!)

最後如何?食環處動物處理組及防治組sun記再次出動,在一片惶恐及叫聲中再開門,拿出武器「掃把」,他便知趣地落荒而逃了,由咬穿了那蚊網的大「孤lung」處逃去。

希望大家不要因此而不來我家,因為,這裡仍然是安全的。有動物處理組ma!!!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

http://hk.news.yahoo.com/080508/12/2tpwy.html

4:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

大獲啦...

1:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Great work.

3:11 AM  

Post a Comment

<< Home