企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Friday, May 23, 2008

革命

昨天,打勝了仗。雖然一切還未真正出現,心裡總帶點不安,但總算困擾了一個多月、每年一劑的大鬥法,攪定了。我清楚知道,我是要靠自己力量去爭取的。所以我很努力。也想定了要說的話,如何的反駁,如何堅定不反枱的語調。
開心的,是原來我在她們心中,仍是一舊掛起了的明爐叉燒。
我,只是要回我最基本應該要的,請不要再說一些好像比多左我的說話。
「好多謝你地幫我諗左呢d....,但....不好意思,我唔能夠接受呢個安排。」
嘩,英唔英?我對住最大既兩粒及我既阿head說出。
請不要蝦我。加上,我有幕後軍師,一名死淨把口既老pat pat。
多得你,不過我知,你是最大受益人。哈哈哈~~~

昨天早上乘小巴回校途中,腦袋中不斷想著一陣要同佢地拗的東西,這兩天,其實都有一位媽媽,前面咩住一個小BB,約三四個月大的,咁啱都坐在我旁邊,昨天,小BB眼丁丁望住我,我就腦袋一路想,望望他/她,很像我的(啋~),真的,光頭B(我細個時都無頭髮的,我覺得好趣緻,第時我既B一定要係光頭,否則我幫佢剃左佢),眼睛精精靈靈的,一名靚B啦總之(所以話似我)(講咁耐你想講咩?!),咁望住佢,我就心入面同自己講「我一定要加油同佢地拗的,為左,我將來既BB!!!」

所以,真係一鼓作氣的!但願,可以有新的一頁!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我又想操刀!

11:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

要啦!唔好放棄!

11:48 AM  

Post a Comment

<< Home