企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Sunday, May 11, 2008

試衫啦!

昨天有點鬱結的,因為繁忙又善忙的朋友仔,在未回覆我既情況下,飛走了去公幹!
那我怎麼辦?!究竟是和佢老豆傾掂了,還是怎樣呢,又不知到時如何處理..

鏡頭一轉,嘩!試衫真係好開心,好興奮,因為覺得自己好靚!!嘩!!!呢件又靚,個件又靚喎
那個sales又真的幾pro,好識做,又知你想要咩,一拿便拿出我最喜歡的紅色,同埋A-line旗袍
正爆!
都係自己衰啦,在房中查問如要多一件會多幾錢,sales問完uncle就給了整個package的special price
嗯...咁就要左total...5件,包括一件褂,說便宜又說不上,但又感到無咩蝕到底的,款式確是幾靚同特別的,同埋可以免費轉款同包頭飾,就真係朋友價了..

我想她是有同老豆傾過的吧...

仲有最開心是有兩對好姊妹義不容辭地陪我癲了一整晚上,有妳們和我一起經歷這些時刻,真的很幸福唷~~~

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

睇你試衫一定好過睇星光熠熠耀xx啦~!

4:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

結婚的女人, 真係靚D哦~~~
woh!

8:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

恭喜恭喜!!! 試衫又確實係幾令人興奮既一件事。 ﹕) 有無相睇下呀﹐丫準新娘。

11:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

哈哈~
你係咪都好興奮既呢??
你應該有相嫁啦喎,快d send過黎啦
我未有相,因為那裡唔得影,我要遲d 再同個friend傾下~

8:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

係wor,遲少少send D 相比妳睇先。 :)
你地遲D會唔會去影相?

3:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

係wor,遲少少send D 相比妳睇先。 :)
你地遲D會唔會去影相?

3:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

你係咪想我過黎加拿大取景?!

8:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

係就最好啦!!! 你地一又可以旅行﹐二又有特別取景婚紗相﹐三又可以順道探下老友(我)。繼母親節之後﹐又有一個令人難以抗拒既一石三鳥之計。嘿嘿。

10:16 AM  

Post a Comment

<< Home