企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Saturday, September 06, 2008

時光快逝

開學啦!!就是超眼訓的,前三天要7:30到校,更是只睡了5小時便起床,事關要7點正上到車站,否則,就好似第一天,遲了3分鐘,而最樣衰係校長企係度「迎接」我...
細路仔真係有食飯嫁,其實只係個幾月無見,大得咁快既~
見到他們過來和我談談說說,真係好似見番自己仔女咁
有兩個o靚仔,仲攪笑地說「李姑娘我係XXX呀你認唔認得我呀」,其中一個我跟左佢成4年啦,我唯有回佢一句「傻瓜,咁你認唔認得我oY!?」
H同學更是和我一樣高了,想搭著他膊頭也有點困難
回想起,因為他,我認識了,也喜歡上自閉症。那時他只是二年級。
今日,他牛高馬大,下年升中學了。
第二天的小息,我見到他,守在廁所前的電制旁,原來他當上了風紀。
「你守這裡嗎?」我笑說,他平常地說「我熄燈呀」同學未上晒,他已急不及待關了幾個風扇,我說「要等全部人上晒去先關啊」
他一定很高興,因為有成十幾個制比佢禁...
然後,第三天第二個小息我才見到他當值,我問「你第一個小息沒有落黎呢,被老師罰嗎」他一邊走,一邊搖搖頭皺皺眉「頭先好支力呀...」(下...!??滴汗...)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

好搞笑呀佢地

10:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

係呀,有時真係好sweety~

11:04 PM  

Post a Comment

<< Home