企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Wednesday, June 28, 2006

自己訓

這兩天辛尼和家人去了澳門, 噢~ 我都想去, 未入過賭場, 又未飲過那裡的可樂, 奈何要返工。
今晚將會只得我一人在七百呎的地方睡覺, 這是我搬了出來住後的第二次, 幾天前已擔心會訓不著, 加上近日身子不好, 好幾晚都睡不了, 又或者半夜醒了一醒, 你可會覺得咁大個人都怕自己一人睡啊~ 噢~ 就是怕了~ 可能自小家中多人, 和妹妹三個迫埋一張雙人床的日子還要開心, 可以攣來攣去傾計唱歌玩同大笑, 在上架床訓下面就是妹妹, 細路又在格離, 自小就是這樣。在這裡就算自己早睡, 也知道他在外面呢, 唔駛驚~ 唔.... 不過今晚要自己訓了, 會唔會有賊呢?有賊呢我就諗住靜靜雞鎖自己係房, 細細聲打電話報警, 跟住繼續扮訓覺, 曾經聽過有家人, 真係有賊入屋, 兩母女知道但扮訓覺, 個賊仲係佢地身邊拿走電話..最後都只係劫財無傷人, 唔...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

不如回來跟我訓丫....姐姐...^o^

10:41 PM  

Post a Comment

<< Home