企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Sunday, June 11, 2006

一月一度做家務

雖然七點醒了一醒, 但Sunday Morning Drive還是不要預我了
訓多三粒!!嘩~~陽光呀,成個月無見啦, 嘩~個地唔濕啦
心血來潮
立時開個孫燕姿
開機洗衫拍塵掃地拖地同洗碗
都是my favourite家務
因為有立即見到乾淨左既效果, 好滿足!!
那些抺野砌野將d野擺靚等等既"之味"野同大洗廁所同廚房
真係唔係一年一度既大掃除再加上我唔駛返工返學出街抖夠
都好難扯得我郁

其實對上一次「由我」主打做家務...應該.....
是成個月的事了
我有時都不敢打開一d好耐無郁過既門呀、電器呀、枱呀
總覺得後面下面是佈滿了蜘蛛網的
我家特別多蜘蛛的, 有次明明o係廁所蚊沙外見到一隻手咁大的
第二晚返屋企竟然出現o係廳中間
仲要打佢唔死
佢點入黎!!
不過佢都係為啖飯啫, 它佈既天羅地網又殺死了我地好多既飛蟻呀小昆蟲呀咁
所以如果唔係威脅到性命安全, 就一齊住啦咁

講起動物, 星期五晚家長晚會, 上小巴時還未落雨
去到半路, 喂!會唔會係過雲(大)雨呢...遲幾個站好停啦, 你知我有一條大斜路
卒之靚女鞋就一路入緊水, 仲夾埋沙石, 靚女裙如是
捱到番樓下門口, 喂!!大隻青蛙!!!??避雨!!!!唔好玩啦, 避係個開門手柄到, 我點開
手上無任何"武器", 惟有叫佢走
佢聽唔明, 仍在避雨, 喂蛙哥其實個度咁細係避唔到幾多的..
數分鐘, 地下戶主又不出來救我, 惟有用遮柄
失覺晒啦蛙哥

剛打完篇野, 出去諗住拉番個蚊沙
咦!!!大黃蜂!!!!????
又o黎?!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home