企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Sunday, July 16, 2006

辛苦的三天

終於完成了, 小學的一夜, 很很很不舒服, 身體感到捱壞了, 聲帶似乎不會一百巴仙的回復, 點算
我想吃炸物唱高音放膽去吃去叫... 可以claim工傷嗎, 哼!! 嘥氣吧, 今年唔話走, 人工咪加餐菜給你, 算了吧, 我不想再花心機和他們拗, 下下要迫先比我, 無意思, 我讀完個書, 下年就要離開!!!! 去邊? 唔知, 不過今晚聽小同講佢前一年放下所有野, 原來可以申請一年working visa去澳洲(還有Newsealand同愛爾X), 去耕田賣雪糕摘grape, 一邊休息, 可會是個選擇.. 所以這幾天真的皮質"純"超高, 由個個放暑假我仲有一大堆case-recording, case-referral同手尾執野要做, CU independent study又完全荒廢, 星期四再次發生人事乞人憎事件, 再加我同助理加薪簽約問題, 星期六出校友會function, 夠膽死無詳細rundown, 作為唔識執生既司儀, 星期五臨急做個詳細rundown, 點知就做埋PIC, 整天叫著我, 昨天我發了很多次老脾, 不悅眼神和語氣, 不過又好衰, 幾日中和好妹妹同台演出, 見到爸爸媽媽心滿意足的笑容, 和同事的心同感受, program最後的順利和感動, 見番一棚小同的興奮, 又讓我振作起來
今天, 要放下自己了

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

摘grape!!!!
XD

3:34 PM  

Post a Comment

<< Home