企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Tuesday, April 17, 2007

圍困

我而家就係比眾昆蟲圍困住既企嶺街坊喇...
點解要得我一個係屋企就發生咁既事喎!!!
剛沖完涼, 想飲杯水, 黑色有半隻手指咁大既"格擇"竟然在黑色枱上行來行去
喂呀我隻杯
用電蚊拍一撥, 好彩走左出騎樓, 電話中的小生說不能救我, 叫我係廁所攞支殺蟲水迫走佢
我一入廁所, 蜘蛛!! 123456788隻腳!!! 天呀!!!
走入房, 點解有隻黑峰咁夜係度圍住支燈飛!!! 成12點喎!!!
喂呀我得一個呀!!! 有無人可以救我! 點訓呀.........
激死人喇!!!!!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

你睇我唔到...你睇我唔到...
重複諗10次,佢地就唔會行埋你身邊嘞~~

10:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

哈哈, 到最後也是因為太眼訓
見佢唔到就倒頭大睡

9:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

好慘!

7:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

第二天小新說那隻其實是黑色甲虫
唔係黑蜂!
但「格擇」就昨晚被我們電死左
好大隻啊

11:25 AM  

Post a Comment

<< Home