企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Wednesday, April 18, 2007

我的細佬仔

這幾天真的累極了, 首先是假期後的適應啦, 另外就是連續幾晚也要夜歸

最難忘的就是昨晚吧, 堅決走堂趕入嶺南看細佬仔的跳舞表演
原來是他們danso的annual performance
原本媽媽及妹妹還是不去的, 但細佬說要等下年才有的表演
那我就在12點鐘下定決心走一次應該幾有意思的一堂及會被扣分
媽媽電話還問「你d堂唔重要咩」「我覺得細佬重要d」
「細佬重要d」!!! 由細到大都無睇過細佬表演呢, 一定要去捧場啦
媽媽固然比我們每一個還要心急緊張及興奮
看見她望著細佬跳Yo Yo時, 她打從心底的笑容從未停止過
就像媽媽看見幼稚園表演的小朋友一樣
跟著又認錯人地係細佬... 常期盼著每場都有細佬, 老媽, 有8間院校同場表演的...

最窩心的, 還是中場細佬突然出現, 和我們傾計
媽媽又是說些食左飯未有d信你攞唔攞呢度有花旗參要點沖同聽晚返唔返黎
細佬就是蹲在媽媽身旁的聽著
還介紹我們給跳舞朋友認識哦
頓時感到細佬對我們的重視, 也不會嫌老媽的老土...

見到細佬的長大, 見到他表演時的熱忱與投入
真的花努力氣力去幹
知道嗎, 家姐心中真的很感動!!
你要加油!! 我最愛的細佬仔!!

2 Comments:

Blogger ching said...

一年先有一次, 走堂到值得啦。
幫我同你細佬講(用家姐身份, 國語):
「你是最好的, 你知道嘛?」
佢一定"霖死"。

4:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

好!
還記得每次我們都說大家的細佬很型仔!!
近來你好似無咁忙?!

12:29 AM  

Post a Comment

<< Home