企嶺下時光

這裡有我喜愛的, 太陽、大海、藍天與平靜..

Wednesday, August 16, 2006

悶到要寫野發爐蘇

嘩!! 悶到呢, 眼訓到... 其實只是坐在學校數小時, 不過做的是case recording, 係case recording, 將一年的會面紀錄睇一次, 再做一次總結及建議/展望云云, 深/心知如果今天做得完可以明天後天唔返(因為是最後兩天了!!噢!!!), 去街或在家做中大論文!!! 我已經出去行來行去去下廁所飲下水再上下網, 但我不會去買野食, 因為要錢又積聚脂肪, 點知仲係好眼訓同無心情, 好日唔寫一寫就因為--悶!! 仲要迫人睇, 係咪痴線!! 如果有學生在, 我一定出去同佢地玩下傾下hair下, 最討厭的paper work, 朋友還叫我去公園玩, 幾想去呀, 不過都忍住呀!! 你話我幾勤力但係又唔加多d, 哼!!(仍然不甘) 今個月活在貧窮線要交保險, 諗住拖到經紀打黎, 阿媽見我因無錢唔覆診, 竟然比左d錢我, 而我竟然要左, 昨晚對六合彩, 明明買時有感應都唔中, 發左功去左邊, 爐蘇果然提到神, 唔好意思如果你睇左!! 哈!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

喂~我都有買呀~可惜...
唔緊要,下期6千800萬!
係我地架啦!!!

6:03 PM  
Blogger 天生 said...

哈哈!~
哎呀想同你一齊中!!!
比比~

10:43 PM  

Post a Comment

<< Home